Про реалізацію моделі «Школа життєтворчості»

Мета Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14

За моделлю «Школа життєтворчості» - формування в учнів високої культури поведінки, розвиток творчих здібностей та талантів дітей, виховання здорової, творчої, компетентної особистості – громадянина України – носія національних цінностей, яка живе в гармонії з природою, сама з собою, вміє самовизначитися і самореалізуватися, веде здоровий спосіб життя.

Основні завдання, які стоять перед школою:

· Забезпечити здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.

· Виховувати у школярів уміння включатися в систему людських взаємостосунків; самостійно, творчо мислити, правильно сприймати, виважено, адекватно та принципово оцінювати себе та стосунки між людьми.

· Вчити учнів використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем; цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави; приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність.

· Вчити учнів здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення.

· Формувати в учнів бережливе ставлення до свого здоров'я і здоров'я інших як найвищої цінності.

· Створювати умови для активної соціальної дії, проектної, дослідницької діяльності учнів школи.

· Створювати атмосферу творчості та співтворчості педагогів і учнів, повернення до дитини, її потреб і бажань.

· Розвивати вміння будувати відносини з іншими людьми, природою, суспільством і разом з тим творити себе самого.

· Створювати умови для поліпшення якості освітніх послуг, для запобігання негативним звичкам, дитячій бездоглядності, підлітковій злочинності.

· Зміцнювати матеріальну базу школи; забезпечити підключення всіх кабінетів з комп’ютерно-інформаційним обладнанням до мережі Інтернет.

Напрямки роботи «Школи життєтворчості» та їх реалізація і результативність:

І - Пізнавальний – формування пізнавальної та інформаційно-комунікаційної компетенції:

- Вивчення курсу за вибором «Історія Миколаєва» для учнів 5-х класів, технології «Декупаж» для учнів 10-го класу , технології «Виготовлення листівок» для учнів 11-го класу ;

- Впровадження в практику роботи інноваційних технологій: програми школи життєтворчості «Я – громадянин, сім’янин, патріот», особистісно-орієнтованого навчання, Інтерактивних технологій навчання(проектна технологія, технологія розвивального навчання, критичного мислення), освітніх програм ( «Крок за кроком», «Intel»), участь у проекті «Відкритий світ», використання комп’ютерних технологій.

- Робота учнівського наукового товариства «Еврика». Щорічний інтелектуальний конкурс учнівських проектів «Учень року».

- Участь у Міжнародних конкурсах: «Кенгуру», «Колосок», імені Петра Яцика, «Лелека».

- Участь у Всеукраїнських конкурсах: «Левеня», «Кришталева сова», «Гринвич», ДЮП, ЮІР, Екологічних агітбригад, "Молодь обирає здоров'я", "Сокіл "Джура"".

- Участь у Всеукраїнських акціях «Запали надію в серці!», «Від серця до серця», «Лист пораненому», «Сяйво доброти», "Подаруй частинку доброти".

- Робота шкільної бібліотеки як інформаційного центру, в якому учні мають можливість здобувати та переробляти інформацію і застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення.

- Всі навчальні кабінети підключено до мережі Інтернет.

- Організація роботи мовного літнього табору.

ІІ –Соціальний - формування комунікативної, правової, громадянської, економічної, екологічної компетенції:

- Робота учнівського правового лекторію.

- Робота Ради з профілактики правопорушень. В навчальному закладі ведеться профілактична робота щодо попередження правопорушень з учнями, перебуваючими на внутрішньошкільному обліку. На 28.12.2016 року таких учнів - 8.

- Співпраця з працівниками сектору превенції ювенальної поліції Корабельного району,патрульної поліції, ССД Корабельного району, МЦСССДМ.

- В результаті правової та превентивної роботи протягом багатьох років відсутні випадки правоворушень та злочинів.

- Складено модель учнівського шкільного самоврядування. Створено найвищий виконавчий орган - шкільну мерію «ЮНІКС», який працює і складається з 6 департаментів.

- Робота соціально-психологічної служби:
1.Робота громадського інспектора з охорони дитинства (консультаційна, соціальна, просвітницька робота).
2.Робота шкільного психолога (діагностика, консультативно-методична допомога, просвітницько-пропагандиська робота). Психолог Алексеєнко О.М. веде цикл передач для батьків на міському телебаченні.

ІІІ – здоров'язберігаючий – формування здоров'язберігаючої компетенції

- Школа здобувала перемогу – І місце в Cпартакіаді серед шкілКорабельного району.

- Вчитель фізики Ємельянов Д.А. ставав переможцем в особистому і командному заліку в змаганнях з шахів, вчитель фізкультури Шевченко С.О. – в змаганнях з міні-футболу в рамках обласної спартакіади серед педагогічних працівників;

- Участь у Всеукраїнському фестивалі-конкурсі «Молодь обирає здоров'я»

IV– професійний - систематична робота з підвищення професійної майстерності педагогів

- Робота методичної ради.

- Наявна структура методичної роботи: методичні обєднання вчителів-предметників, класних керівників,школа молодого вчителя,
форми методичної роботи: педагогічні читання, консиліуми, семінари, фестивалі відкритих уроків, предметні тижні, творчі звіти гуртків, засідання методичного об’єднання, методичні оперативки.

-- Організація спільних з батьками екскурсій до музеїв, театрів рідного міста, інших міст України.

Кiлькiсть переглядiв: 1229