• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ПРОТИЕПІДЕМІЧНІ ЗАХОДИ

ПРОТИЕПІДЕМІЧНІ ЗАХОДИ

щодо організації роботи Миколаївської ЗОШ І-ІІІ №14
на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Заходи

Термін

Відповідальний

1.

Завершити ремонтні та профілактичні роботи. Збільшити вільний простір в навчальних приміщеннях шляхом прибирання зайвих меблів, килимів, м’яких іграшок

До 03.09.2021

Джуган Л.Л.

Фіртич С.В.

2.

Здійснити дезінфекцію усіх навчальних приміщень

Серпень 2021

Фіртич С.В.

3.

Провести перевірку вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання

Серпень 2021

Фіртич С.В.

4.

Провести інструктажі для працівників закладу щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції, дотримання правил гігієни та протиепідемічних заходів

Серпень –вересень 2021

Клеменко О.В.

5.

Розробити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації пов’язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу серед персоналу та учнів

До 03.09.2021

Клеменко О.В.

Івершень В.Л.

6.

Обладнати кімнату для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення у них гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури

До 06.09.2021

Фіртич С.В.

Івершень В.Л.

7.

Обмежити проведення масових заходів в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладу – педагогічних рад, нарад при директорі)

Протягом навчального року

Джуган Л.Л.

8.

Розмістити інформацію про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю (плакати)

До 03.09.2021

Осоєнко Г.М.

9.

Допуск до роботи персоналу закладу здійснювати за умовами використання засобів індивідуального захисту після проведення термометрії безконтактним термометром. Працівників з ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 не допускати на робоче місце

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

Івершень В.Л.

10.

Усіх працівників закладу забезпечити засобами індивідуального захисту (одна захисна маска на три години роботи)

Серпень-вересень 2021

Фіртич С.В.

11.

Організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери з кришками та поліетиленовими пакетами з відміткою «Використані маски та рукавички», з подальшою утилізацією згідно з укладеною угодою на вивіз ТПВ

Протягом навчального року

Фіртич С.В.

12.

Забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками та учнями правил особистої гігієни (тепла проточна вода, рукомийники, мило рідке, паперові рушники, антисептичні засоби для обробки рук)

Протягом навчального року

Фіртич С.В.

13.

Вхід до приміщень закладу учням 5-11-х класів дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок є обов’язковим. Під час проведення занять в навчальних кабінетах захисні маски можуть не використовуватись

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

14.

Дезінфекцію рук працівниками здійснювати при вході в заклад, а учням – в навчальних кабінетах

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

15.

З метою соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямуванню на мінімізацію контактування з іншими особами використовувати три входи до закладу:
1-4 класи – центральний вхід: 7.50-8.05
5-11 класи – два бокові запасні входи: 8.00-8.10

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

Смирнова Н.М.

16.

Вхід та перебування в закладі освіти батьків дозволяється за умови використання засобів індивідуального захисту, проведення термометрії та попереднього узгодження відповідних дій з керівником закладу. Інформування батьків здійснювати дистанційно

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

Смирнова Н.М.

17.

Розмітити на підлозі смужки для полегшення організації двостороннього руху коридорами, виокремити зали для переміщення різних вікових категорій учнів:
1-4 класи – перший поверх

5-11 класи – другий та третій поверхи

Протягом навчального року

Фіртич С.В.

18.

Закріпити за класами певні навчальні кабінети для мінімізації пересування учнів та проведення навчальних занять:

1-А – каб.№102
1-Б – каб.№101
2-А – каб.№108
2-Б – каб.№107
3-А – каб.№103
3-Б – каб.№104
4-А – каб.№106
4-Б – каб.№105

5-А – каб.№207

5-Б – каб.№304

6-А – каб.№205

6-Б – каб.№306
7-А – каб.№204
7-Б – каб.№209
8-А – каб.№302
8-Б – каб.№305
9-А – каб.№301
9-Б – каб.№208
11 – каб.№303

2021/2022 навчальний рік

Осоєнко Г.М.

Смирнова Н.М.

19.

Зберігати верхній одяг та взуття учнів:
1-4-х класів – у класних кімнатах
5-11-х класів – у загальній гардеробній
педпрацівників – в учительській.

Здійснювати обробку приміщень бактерицидними лампами

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

Фіртич С.В.

20.

Питний режим здійснювати в класних кімнатах з використанням індивідуального або одноразового посуду

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

21.

Педагогам перед початком занять проводити опитування учнів щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, учнів ізолювати в спеціально відведеному приміщенні, терміново інформувати батьків та приймати узгоджене рішення щодо направлення учня до закладу охорони здоров’я

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

Івершень В.Л.

22.

Проводити за сприятливих погодних умов уроки з предметів «Фізична культура», «Природознавство», «Географія», «Мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Я досліджую світ» на відкритому повітрі

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

23.

Після проведення навчальних занять проводити вологе прибирання і дезінфекцію поверхонь в кабінетах

Протягом навчального року

Фіртич С.В.

24.

Група подовженого дня розміщується в кабінеті №102 (площа зали – 62 м2). Прогулянки, ігри, спортивні розваги проводяться на свіжому повітрі

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

25.

При організації харчування забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М. Фіртич С.В.

26.

З працівниками харчоблоку провести навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог

Серпень 2021

Клеменко О.В.

27.

Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечується засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, одноразовими рукавичками

Протягом навчального року

Фіртич С.В. Клеменко О.В.

28.

Перевезення дітей автотранспортом здійснюється лише у межах кількості місць для сидіння (45 місць), вхід до салону автотранспорту при наявності захисної маски або респіратора. Перевезення дітей здійснювати у супроводі педпрацівника.

Протягом навчального року

Джуган Л.Л.

29.

Графік руху автобусу:
І рейс до школи – 7.25 від школи – 13.15

ІІ рейс до школи – 7.35 від школи – 14.10

Протягом навчального року

Осоєнко Г.М.

30.

Організатор-перевізник ТДВ «Оріон-Авто», який здійснює перевезення дітей до закладу освіти забезпечує:

- проведення дезінфекційних заходів у салоні автобусу в кінці робочої зміні;
- водія засобами індивідуального захисту, антисептичним засобом для обробки рук;
- щоденний контроль за станом здоров'я водія та проведення температурного скринінгу до початку робочої зміни;
- не допускає до роботи осіб з ознаками гострої респіраторної хвороби або підвищеною температурою тіла понад 37,2 С.

Термін дії договору

Джуган Л.Л.

Кiлькiсть переглядiв: 248