Толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями

В шкільному колективі повинна бути створена атмосфера, в якій кожна дитина відчуватиме себе особистістю, зможе реалізувати власний потенціал, стати повноцінним членом суспільства.

Така атмосфера можлива за умови, що створено різноманітні можливості для реалізації свободи слова в класі; всі процеси у класному колективі побудовано на основі діалогу та поваги; налагоджено комунікацію (зокрема відкрито обговорювати наявні проблеми та виклики); формування толерантного ставлення до інших; дотримання виборного принципу при вирішенні питань життя класного колективу.

Відповідно до цього у 6-Б класі було проведено квести, тренінги, години спілкування, круглі столи з тем: «Емоції. Настрій. Почуття», «Хто я, який/яка я, чого я прагну?», «Що таке особисті кордони? Вміння сказати «ні», «Що таке «цінності» і які вони бувають?», «Ми всі різні й цим схожі» та ін. Метою цих заходів є сприяння гармонійному розвитку особистості здобувача/здобувачки освіти і вихованню освічених, соціально компетентних громадян, які поділяють демократичні цінності, відповідально ставляться до своєї громади, рідного краю, країни, дбають про власне здоров’я, безпеку і добробут, готові розвивати та примножувати природний, економічний і культурний потенціал України.

Одним із важливих компонентів є робота з протидії булінгу. З колективом було проведено імітаційну гру «Якщо тебе ображають», урок відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», тренінг «Як протистояти тиску однолітків», круглий стіл «Що робити, коли тебе ображають дорослі», квест «Антибулінг» тощо. Усі заходи спрямовані на створеннят безпечного, вільного від дискримінації та насильства, інклюзивне освітнє середовище, яке сприяє успішному навчанню і роботі.

/Files/images/papka1/IMG-04b74ab0f2d0c1961631861f88fa6ca1-V.jpg/Files/images/papka1/IMG-84c66971140e6b76d47ab537a4435dc9-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 34