Узявши за основу ці слова, 30 жовтня 2020 року у Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №14 ім. Пшеніцина Г.О. відбувся семінар-практикум для вчителів закладу «Компетентнісно-зорієнтовані технології розвитку особистості», метою якого було вироблення позитивної мотивації діяльності педагогічного колективу з впровадження технологій компетентнісного навчання.
За мету було поставлено актуалізувати розвиток професійної компетентності вчителя, стимулювати пізнавальну діяльність учня, поглибити процес саморозкриття, саморефлексії вчителів, що сприятиме самовдосконаленню, особистісному зростанню.
Семінар проходив у формі дискусії, де наголошувалося на тому, щопрофесійна компетентність педагога визначається обсягом компетенцій, колом повноважень у сфері професійної діяльності, що бути компетентним означає бути здатним мобілізуватися в певній ситуації, бути досвідченим, обізнаним у певній галузі, певному питанні, авторитетним, здатним успішно відповідати індивідуальним або суспільним вимогам.
В ході семінару, під час виконання практичної роботи, вчителі нашої школи продемонстрували свої знання вимог нових Державних стандартів початкової та базової і повної загальної середньої освіти.
Компетентнісний підхід уважається центральною інноваційною ідеєю сучасної освіти. Це спрямованість процесу навчання на формування в учнів ключових компетентностей як важливого результату навчання. Сучасна школа має йти в ногу з часом і виховувати людину, яка вміє самостійно працювати, легко долатиме труднощі, а головне - стане визнаним фахівцем. Тому педагогічним колективом школи поставлено за мету сформувати випускника Миколаївській загальноосвітній школі № 14, здатного до життєтворчості, до вирішення соціальних проблем, до самореалізації, здатного бути людиною культурною з активною громадянською позицією, дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших як до найвищої цінності.
Отже, в результаті дискусії під час семінару педколектив школи дійшов до висновку, що компетентнісний підхід покликаний подолати прірву між вимогами освіти і потребами сьогодення